Feeling Chantek, Okay what???

Bukak aje facebook aku yang jojes itu, sangat kagum dan bangga ye bila dapat facebook member yang hot. Ini bukan sindiran ye rakan-rakan sekalian tapi yang benar.  Diorang tu memang muka market taw, boleh aje jadi cover girl untuk mana-mana brand cosmetics, silkygirl, revlon or maybelline. Korang ada?

Stok-stok muka yang cun dan hot nie u ols memang banyak faedahnya. Yang chantek feeling chantek, yang tak chantek nak feeling chantek jugak. Ko bantai je lah bedah asal kau bahagia. Tak gitu? Walaupun muka ala-la je korang. Tapi tak pe, di zaman berteknologi tinggi nie banyak product yang korang boleh guna nak tutup cela, jerawat batu, blackhead, whitehead. No worries. Kalau dah segala jenis product korang pakai tak jadi jugak, cubalah reach contact Dato' Siti, suruh dia buat product khas untuk korang. Feeling queen sangat kan..

Tak salah u ols semua nak feeling chantek. Tak berdosa kan, jangan sampai riak sudah u ols. Kan nanti tak pasal-pasal menempah tempat di neraka. Tapi nak chantek pun berpada-padalah. Jangan sampai suntik-menyuntik u ols. Dah elok-elok muka tu, kau suntik nak jadi Angelina Jolie katanya. Yang dpaat Angelina Juling. Tak ke sedey tuu. Nak bertemu masyarakat pun nanti malu. Dek kerana kebengongan sendiri pergi menyuntik. Kelas kau maria!

Well. Untuk korang semua kat luar, tak kesahlaki ke, perempuan ke, keyakinan yang menggunung dengan kecantikkan diri itu sangatperlu untuk menghadapi masyarakat yang busybody macam aku. So dari korang pergi bela muka yang so so je, baik korang bela hati yang so so tu. Yang penting kita tak repair ape yang sedia ada, bersyukur dengan pemberian ilahi. Kan?? Good girls and boys~

No comments:

Post a Comment