Sentap Lettew~

" Saya ingin tujukan lagu Sentapku Sentapmu Jua kepada rakan saya yang tengah sentap ittew dengan ucapan, Jangan sentap selalu. Dan juga tak lupa juga kepada besttis saya dengan ucapan jangan menyentapkan diri dan propa selalu."  - Petir FM

Agaknyer mcm nie lew muka korang sentap~
Gitew le alkisahnya u ols, ada member aku yang sentap dengan aku gara-gara kena petir dengan aku. Yelah sape suruh propa kan??? Tapi aku tahu dia sentap-sentap manja je tuww. Manakan dia boleh hajjor aku kan, kata kawan dunia kahirat. Gitew u ols.

Ni aku nak tanya, motip korang nak besnetap bagai?? U ols, jangan lah biasakan diri dengan perangai sentap ittew, adalah tidak manis u ols. Biasalah tu kena hajjor, kena caci, kena hina dek kawan baik. Baru meriah persahabatan u ols. Ada gurau senda ala-ala hanjing gitew. Jangan berkira sangat k.

Mampu jur mcm nie???
Aku bukan apa lah kan, tapi kalau orang ittew sudah sentap, boleh membantutkan kemeriahan sesi hanjing-menganjing, caci-mencaci, hina-menghin sesama rakan-rakan. Tak gittew gegurl semua??Aku nie bukan mulut haru sangat u ols tapi kalau orang propa dengan aku, aku harukan je. Hajjor cket kan. Biardia rasa asam garam hidop kena hajjor dengan manusia. Apa rasa dia.. Mampu u ols??

AKu nie tak adalah keji mana nak hanjing orang sesuka hati, sesedap rasa. Aku bergurau je u ols. Jangan ambik hati. Tu semua sekadar pemanis dalam persahabatan walaupon gurau-senda tu kadang-kadang macam mintak penampo free je kan pelekat kat pipi mu yang gebu ittew. Tak mo, tak mo macam ittew. Kita friend-friend u ols, jangan simpan dendam dalam hati.

Pada sesiapa yang berhati durjana nak guna-gunakan aku gara-gara kena petir tanpa belas kasihan ittew, fikir-fikirkan lah. Sangat keji perbuatan kalian ittew. So renung-renungkan dan selamat mencuba....

No comments:

Post a Comment