Woo Hooo

Angin kipas sempoi bahasa menepis rambutku. Ayat ke main jiwang sial. Ko ada? Dah lama sangat aku rasa aku tak lap habuk kat blog aku. Now very jambu-jambu u all.. Pink gitu katanya.. Bukan aku sengaja nak mengundang rasa menyampah korang kat aku tapi aku memberanikan diri aku mencuba sesuatu yang baru. Disebabkan aku tak ada masa nak pikir pasal azam 2012, aku jadikan menukar blog kepada warna adik-adik adalah impian aku, so sekarang ni impian aku dah tercapai. Korang ada gigih berjiwa kental macam aku? Tak adakan. 

It's almost 4 month aku mengharam jadahkan kehidupan aku dengan bertungkus-lumus berpractical disuatu tempat yang pasti masih lagi dalam Malaysia. Agak-agak tinggal 3 ke 4 hari lagi, I'm done with it. So, I'm back to normal. Hahahaahahahaahahaa (gelak setan - seronok barangkali)

I'm going to continue my campus life, study and everything yang dah lama aku tinggal.. Entah hantu mana merasuk aku, I miss to study damn so much. What happen to me, aku sendiri tak tahu but the thing is aku tak sabar nak jumpa geng satu kepala. Lepak dan gila-gila lagi. Hidup happy-happy, no adult things to worried about. What a life dude!

No comments:

Post a Comment