Kalau Dah Kaki Bola

Mood terlampau tension dengan situasi yang serabut tunggu  message tak masuk-masuk. Susah kalau dah nama kaki bola. Hari-hari pergi main bola. Aku pulak tersadai tunggu dia habis main bola. Bukan aku tak minat bola, aku layan jugak bola tapi tak adalah sefanatik dia. Fanatik yang ampun. Apa yang dia tengok kat bola tu pun aku tak tahu. Aku tengok bulat jugak bola tu.

*rembat kat Google je...


Tapi apa-apa pun bagus jugak dia kelaur main bola dari dia keluar main perempuan. Bukan aku maksudkan yang bukan-bukan, I mean at least dia tak keluar dating or tengok wayang dengan perempuan. I'm the kind of girl when I'm like someone, I will trust him. Aku simple je. Dia selalu cakap aku cool. Kalau aku tak cool, takkanlah sampai sekarang aku dengan dia. Dia keluar lepak dengan perempuan lain, aku cool. Relax. Selagi aku tak dengar hal bukan-bukan pasal dia, selagi tu aku percaya dan akan cool.

Aku tak nak buat keputusan membabi buta. Aku tak nak cerita lama jadi balik. Aku gaduh sebab hal kecik, then aku buat donno dengan harapan dia akan pujuk aku tapi yang hado je. Alih-alih aku yang mendodoi. Benda paling sakit sekali dalam dunia bila sesuatu yang kita harap untuk berlaku tak berlaku macam yang kita harapkan. Macam sucks giler. I learned from my mistakes. Tapi aku sedar tentang satu perkara, kalau betul this guy suka korang, they would rather die to have you. Tapi kalau dia tak nak, he don't care if you die for not having him.

* hehe.. Saje masukkan feveret team. .

Hargai apa yang ada kat depan mata. Kalau tak ada lagi, percayalah, Tuhan jaga hati korang untuk diberi pada orang yang sepatutnya. Tak bermakna korang tak dapat apa yang korang nak tu sebab korang tak cukup bagus. You deserves better actually. Dan aku pun rasa aku deserves better sebab tu Tuhan temukan aku dengan orang yang lebih baik. ^^

No comments:

Post a Comment