I'm Alone, Would You Come to Me?

Motif sangat lelaki ini. Mungkin aku ni emo semacam or what ever feeling yang aku tak patut rasa macam tu. Dua tiga hari sebelum ni, aku online, tiba-tiba terbaca satu status, I miss HER damn much. Okay. Dia dah break off dengan awek dia. Yahuuuu!

Tapi macam orang cakap, ku sangat panas sampai ke petang rupanya ribut petir sambar-menyambar ditengah hari. Macam perkara yang HARUS bagi perempuan bila dia suka kat somebody, dia akan online 24 jam, dah kerja dia cuma dok stalker Facebook ex dia yang dia rasakan dia ada pelung nak berbaik semula since, HE'S SINGLE GUYS!

But tu semua cuma mainan perasaan yang sememangnya sangat shit. Aku terbaca kat wall dia, "I MISS U SO MUCH. SEE YOU SOON, LOVEYOU". Masa tu rasa macam fuck off lah korang. Benci benci benci. Kenapa mesti kau berlagak dan berdrama yang kau single sedangkan awek kau tercegat lagi? Kau tahu tak kau dah bagi harapan plastic kat aku? Kau tahu tak betapa sedih pilu hati aku? Kau tahu tak semua tu?

Sorry, ter emo sebentar. Tapi seriously, aku memang menyampah giler walaupun dalam hati sayang sangat. Well love can't be force. Just pray that he adn his girlfriend would break up before you age 30. So, you would have a chance to marry him. Gila???!!! How dare aku fikir macam tu. Aku betul-betul dah biol. Aku rasa aku perlukan pakar motivasi Dr. Izzy tak pun Dr. Fadzilah Kamsah untuk pure kan balik hati aku yang remuk redam ni.  


No comments:

Post a Comment