AKU BUAT SEMUA TU KERANA KAU

Kau tak pernah tahu, setiap apa yang aku buat semua kerana kau. Bila aku buka laman sosial aku, wall kau jadi penghias. Bila saja aku tak buat apa-apa, wall kau yang aku pergi. Aku tak tahu kerana aku terlalu obses dengan wall kau. Aku tak mampu nak explain sebaik mungkin sebab cuma hati aku je yang tahu kenapa aku buat semua tu.


Aku remove kau, 2 minggu lepas tu aku add kau balik. Aku remove kau lagi, kemudian aku add kau lagi sekali. Mungkin pada kau aku ni entah apa-apa. Remove add balik. Sebab kau tak tahu kau lah penyebabnya. Aku tak sanggup setiap kali mengadap laman sosial aku, aku berharap sangat kau tegur aku. Aku berharap sangat ada komen that show you care about me. Aku berharap sangat kau faham yang aku sayang gila kat kau. Tapi kau tak faham. Dan kau buat-buat tak faham. 

Every silent tahta your make, it kill me slowly. Kau tak pernah faham dan tak akan faham berapa sayangnya aku kat kau. Kau tak pernah faham dan tak cuba untuk faham kerana aku buat perkara bodoh semua tu. Instant, kau kata aku dengan unrelevan word. Kau kata aku sweet talker, tapi kau tak tahu your word is even sweeter than mine. Aku macam orang bodoh, tunggu kau, merayu kat kau untuk datang pada aku balik. Berharap dan buat hati aku percaya kau sayang aku jugak macam mana aku sayang kau. Setiap kali aku text kau tak pernah reply and I made a stupid think, kau busy belajar bukan kau sengaja tak nak reply. Or mungkin phone kau credit tak ada. 


Aku tahu kau bukan yang aku lagi. Aku cuba lupakan kau tapi aku tak boleh. Like something strong doesn't want me tolet you go. Tapi aku sedar aku kena move on. Sooner or later, aku kena look forward so aku dapat cari kebahagiaan aku sendiri. Kau tak tahu betapa lama I'm wasting my time just with a hope you will be back again, love and care me like old days. Kau tak tahu betapa aku rindu semua tu. Kau tak tahu betapa aku mengharap semua tu. Kau tak tahu betapa sakitnya hati aku. Dan kau tak tahu betapa sikit punya banyak air mata aku jatuh semata-mata sebab kau. Kau yang dah buang  aku jauh-jauh.

You the sweetest memories that I've ever had. It's true, sometimes you can only keep the love in your heart but not in your life. Tengok gambar kau dengan awek baru, tengok kau yang dah tak macam dulu, buat aku jadi keliru, pilu , cemburu. Kau aku punya kalau dulu. Tapai sekarang aku sedar kau bukan hak aku, I need to let you go hardly and I need to move on. To the next stage that I could find my happiness so I can slowly forget you and let you be the sweetest memories ever. 

Maafkan aku. Aku memang begitu, selalu begitu. Aku tak mampu nak buang kau jauh-jauh, dan aku tahu jauh dalam hati aku akan mengharap lagi kau kembali. Maafkan aku.


   
                             

No comments:

Post a Comment