Hilang Arah

Biasa kalau orang tanya aku, aku kenapa aku akan cakap aku tension. Aku sendiri tak tahu kenapa tapi tu je jawapan paling relevan aku rasa untuk aku jawab. Dua tiga hari ni aku asyik gelak tahap melampau-lampau. Aku pelik jygak kenapalah aku gelak bagai nak rak, aku nak nangis ke esok. Tunggu punya tunggu tak nangis pun. Tapi rupanya, ku sangkakan hujan sampai ke petang, sebelum subuh dah ribut taufan.

Sia-sia aku suka dia. Siapa dia? Jangan kau tanya, sebab aku tak boleh nak jawab. Secanggih-canggih internet, still tak boleh nak bercakap lagi ikut blog. Sebab tulah aku tak boleh nak jawab dan jangan korang nak bazirkan masa nak bertanya. 

Kecewa gila kot bila orang yang kau suka tiba-tiba suka orang lain. Pedih hati. Tapi disebabkan aku ni jenis sayang member, aku tak kisah. Asalkan member aku bahagia. Walaupun aku sedih tapi tak ada lah sedih mana since ramai lagi manusia kat luar sana. Kalau lelaki melayu terkahir dah pupus, aku cari lelaki cina terakhir. Apa susah. Simple kot.

hati tengah sakit sebenarnya tapi aku gagahkan jua. Nak buat macam mana, kita tak boleh paksa apa lagi nak memaksa, ye dak? Sabar je la.. Telan je la.. Chow!

No comments:

Post a Comment