True Story Dari Minawa Yumi

wakaka~

*pembuka kata buat entri untuk kali ni

Aku rasa dah lama sangat aku tak menjejakkan kaki dan melapangkan masa untuk bergosip kat wall aku ni. Eh. Bukan Sombonglah. Tapi busy mengharungi minggu-minggu exam yang sial.Opss.. Terlebih sudah la pulakkan.

Aku sekarang dah tak layan lagu-lagu sedih, cerita-cerita cinta macam Nora Elena walaupun aku menghabiskan masa bertahun lamanya nak copy cerita tu dari member aku. Hidup aku sekarang penuh dengan bait-bait kebahagiaan macam dalam cerita Bila Cinta. Selepas peristiwa dulu yang merobek hati nurani aku yang sensitif ini, now I'm happy sebab aku rasa aku tak perlu mention kat sini.

Nada dering phone aku yang dulunya lagu Goodbye My Love sekarang dah bertukar I love You Forever. Message alert yang dulunya instrument piano Winter Sonata bertukar melody dengan lagu Cinta Gila. Why? Sebabnya suka hati aku la aku punya phone. Walau sekalipun aku nak lagu Awie Iris tu, takkan menjejaskan periuk nasi sesiapapun walhal Siti Nurhaliza sekalipun pung.

I do, I do, I do

Mood berubah kegilaan mendengar lagu Cil Colbie anak keturunan Caillat. Seronok sangat gaya dia menyanyi tu. Membuatkan aku yang sememangnya terer dalam bab-bab menyanyi nak menyanyi sama. Tahniah kepada aku kerana walaupun mempunyai suara sikit lagi nak iras-iras Usop Santorian aku tetap yakin bersuara cakap sua ra aku sedap.

*Entry mengarut meraban sebab dah ting tong!

No comments:

Post a Comment