Antara Dua darjat

Macam siot je aku punya tajuk entry tapi apekedahal. Tu semua tak penting, yang penting segala informasi yang ingin aku smapaikan sampai melekat setepek kat dalam otak korang. SIMPLE!

Actually aku nak story pasal dua insan bercinta (tajuk lagu Jay Jay) yang berlainan religions. Aku bukan menentang apatahlagi nak memboikot mereka-mereka yang tergolong dalam golongan ni, sebab aku pun pernah suka kat manusia yang religion die very different. First time aku jumpa dia, aku rasa dia adalah manusia bukan Melayu yang aku rasa paling hensem pernah aku jumpa.

Aku memang suka dia gila-gila. Mula-mula berkawan macam biasa, lepas tu minum sama-sama. bagi aku dia fun dan aku suka segala benda alah yang boleh embuatkan aku rasa fun nak mejalani kehidupan seharian aku. Aku bukan jenis yang cover-cover depan orang yang aku suka mahupun aku tak suka. Bagi aku tu semua tak perlu.

Tapi dalam kebangangan aku tersuka dekta dia, aku sedar tu cuma sekadar khayalan aku je. Impossible gila kalau aku nak melebih-lebih. Being a friend is better than anything. Aku tak nak kehilangan seorang kawan yang fun, sebab bukans senang nak cari kawan yang fun macam tu. Life is dufficult to describe and unpredictable. We met a person than after a while we need to let them go. Aku suka cara aku berfikir yang sangat positif ni. ^^

No comments:

Post a Comment