Aku Menipu Lagi

Asyik menipu je aku ni. Kenapa aku nak kena menipu? Menipu diri sendiri pulak tu. Menipu yang aku suka dia. Menipu secara package pulak tu. Bukan setakat menipu aku, menipu dia sekali. Aku cakap aku sayang dia, but actually it's not syang. Itu cuma suka.. Yes! I know it laready. It's just suka. Perasaan yang sementara yang datang bila keegoan mengatasi segalanya. Dah macam ayat iklan pulok!

Semalam dengan hari ni, aku tukar the way we talk and called each other. Aku tahu he's not comfortable with that since he love me too much. (Perasanlah pulok!) Tapi aku tak macam tu. betul kata orang, kita hanya akan menghargaio sesuatu bila sesuatu tu dah hilang dari pandangan mata atau bukan milik kita lagi. Tapi aku adalah jenis yang tak sedar dek untung. I've lost him onece but still now I've got the same feeling. Feel like letting him go is better and make me alive. Bengong dah aku ni.

Aku teringat pepatah, lebih baik pergi kepada yang mencintai kita daripada orang yang kita cintai. Ceeewah! Cik Nanad hari ni memang hyperjiwang sikit pasal otak dah biol. tapi masalahnya sekarang Cik Nanad tak pasti dengan perasaan Cik Nanad dekat Cik Dadan. Macam mana tu kawan?Dah puas dah Cik nanad mengupas persoalan ini tapi hasilnya, hampeh.

Nak kat Cik Nanad tak sayang Cik Dadan, tak jugak. Nak kata Cik Nanad nak tinggalakn Cik Dadan, Cik Nanad tak sanggup.. Haishh. Pening kepala Cik Nanad. bencilah macam ni. Tido lagi bagus.

* Cik Dadan ada pesan suruh tidur dengan aman -_-'

No comments:

Post a Comment