Aku Rasa Aku Cun/ Hensem




* Encik Malas dah berlalu pergi, mood tidur pun dah tak ada

Klisey sangatkan tajuk entri aku? Wink wink. (Kenyit-kenyit mata). Disebabkan masa kecik-kecik dulu, masa sekolah rendah aku ada belajar sains aku nak buat satu hipotesis. Semakin maju industri fesyen negara Malaysia, semakin meningkat jumlah manusia berstatus AKU RASA AKU CUN / HENSEM. Aku tahu entri aku ni bakal mengundang rasa menyampah dalam kalangan manusia yang poyos. (Gelak sorang-sorang). Tapi tu bukan main topic disini. Scoll ke bawah ladies.

Gambar ilusi :)
Aku pun kadang terasa aku cun bila aku pakai baju kebaya nenek aku punya. Terasa macam perempuan melayu terakhir pun ada. Tapi perasaan tu cuma datang setahun sekali sahaja, bila Hari Raya Aidilfitri. (Takkan nak pegi kedai runcit depan rumah pakai kebaya, ye dak?). untung muka cun macam awek kat dalam gambar kat atas ni. Sebagai seorang yang sekaum dengan dia, bagi aku she's baeutiful tapi desperate. Tapi tak apa. Muka cun, buat apa pun orang tak kesah. Kau dah cun, apa lagi kan. Untung la badan.

Ada yang bengang dengan satement aku? Sorry ladies and also gentleman, kalau ada la kan. Aku cuma bercakap berdasarkan pemerhati selama 19 tahun aku menhuni bumi milik Tuhan ini. Walaupun pada hakikatnya aku etrfikri nak tulis entri ni baru sesaat dua yang lepas. Ini bukan menipu ye adik-adik, ini adalah gimik. Jangan salah faham. Cik Nanad ulangi, gimik semata-mata. Baru sedap dibaca. Ye dak?

Ini sangat hot (illusion only)

Kaedahnya, kalau perempuan begitu lelaki juga sama. 0_0 (Menguap). Kenapa? Itu yang kita tak tahu. Ini adalah kerana kita adalah sama. Manusia yang hidupnya senang dipengaruhi. Macam K-Pop wave yang melanda negara, sampai semua tergila-gila sampai ada yang buat group konon aku iras-iras K-Pop artis (tgn didada mata keatas) Stop all the nonsense. Sangat nonsense. Tak mampu menulis lagi. Kekeringan idea. Stop for a while. Layan lagu lagi la kaedahnya.

No comments:

Post a Comment