TAKE THAT SHIT AWAY!

It is not a good thing bila bangun pagi then ada orang spoil mood yang baru nak membiak bait-bait kegembiraan sebagai permulaan pagi yang sangat nice.. And it is also not a good sign bila bangun je teringat all the shit that happen yesterday and the day after yesterday and what so ever.. Pagi ni aku bangun je terus teringat that shit yang memang heck.. 

Mood untuk ke kelas pagi ni pun dah seakan tak ada.. Yang Tuhan, kuatkan semangat aku, tiba-tiba terasa nak menerajang bayang-bayang yang datang.. Tapi sebab I'm such a behave person, I will act polite and look nice when come to class.. :D

KOrang cakap aku hipokrit? Concrete? Or maybe spastik? Cukup menyulam dosa yang sememangnya sudah banyak kawan-kawan.. Cakap apa yang korang nak cakap cuma ada satu nasihat nak dilontarkan, it's better to mind your own business to reduce the number of haters!

Makin benci pada aku? I don't even care because you still viewing my blog and I really appreciate it..You keep reading walaupun aku dah macam-macam kat sini.. NO! Jangan cakap aku brenset.. Aku cuma insan yang suka menconteng di ruang blog semata-mata kerana bosan dan kamu adalah insan yang suka membaca blog kerana mendapati blog itu sangat menarik.. Aku terlalu angkuh dengan ayat aku? Maybe tapi tak salah kan? ADIOS!

No comments:

Post a Comment