Nyailang Work: Kau Ingat Kau Sape?

Welcome to all ugly boboy and all hot gegirl.. A nice day should be start with a nice words right? After spent about 3 hours kejar my cutie niece and nephew semata-mata nak suruh diorang mandi and tidurkan diorang, and at last I have my own time untuk conteng-conteng my blog ni..

"Eh, ni awek member aku ni tu, asal in relationship dengan mamat muka tembok ni?"

Itulah soalan yang menerjah otak karat aku semalam.. Rupanya, tak sia-sia kerja aku mengstalker facebook orang selama ni.. Actually, aku tak suka sangat guna 'stalker' word, sound sangat cheap, it's better to used ambil tahu.. Aku bukan nye ambil tahu hal orang yang entah pape, aku ambil tahu hal kawan-kawan aku dan jugak kawan-kawan mereka.. Sebab dah tak ada kerja nak buat, then this will happen..

Back to the gossip I mentioned earlier, apabila diselak dan belek mukabuku mamat tembok tu, memori lama seakan memproses satu data, mamat ni kawan nye si polan tu kot.. Apa hal awek si polan tu gedik-gedik in relationship dengan mamat tembok ni? Itu yang kita tak tahu.. Tapi berdasarkan permerhatian aku, aku rasa telah berlaku  aktiviti sailang-menyailang awek antara mereka.. Sungguh tak patut.. Dan si awek tu sangat tak patut untuk melayan sailangan mamat tembok tu..

Hari tu, ada aku terjumpa dengan mamat tembok somewhere around Kuala Lumpur dengan si awek ni.. Muka tak bersalah langsung jumpa aku.. Tapi memanglah diorang tak kesah sebab aku pun tak kesah.. Aku masa tu ingat diorang just hangout, manalah tahu dah bump into each other and let's have a coffee.. Aku ni pulak boleh join diorang kopi-kopi sekali.. 

Sekarang ni baru aku faham what's goin' around here and there.. Bila fikir balik kesian membe aku tu.. Muka dah la tak handsome mana, dapat pulak kawan suka nyailang awek.. Aku borak dengan dia hari tu, nak ucapkan takziah atas kejadian yang menimpa diri tapi dia bagus la.. He said, it's okay buddy, one left thaousand are waiting.. Gegirl bersepah kot.. ( Dalam hati aku macam menyumpah seranah jugak dia, haram sungguh)

No comments:

Post a Comment