Itu Semua Monolog Dalaman Sahaja

"You know you truly love someone when everyday you meet is like the first time you fall in love."

Geli tak aku nya qoutes untuk kali ni. Haha. Memang niat dihati aku nak state something different yang somtimes aku sendiri pun tak tahan bila aku baca entry aku. Jari-jari tangan aku ni dah gedik-gedik nak menulis tapi apa yang aku nak tulis aku sendiri kurang pasti. So, just go with the flow and let's see macam mana permain dia. hahaha

Apa perasaan korang bila korang nampak laki/ jejaka/ boboy or what so ever yang tahap kehenseman dia Lee Min Ho pun tak dapat challenge. Haruslah korang pun secara spontan dan tak tahu malunya usha je mamat tu sampai bayar makanan kat kafe pun buat-buat lupakan? Hebat tak hebat penangan dia. Nampak tak permainan dia kat situ. 

korang ni kena kuatkan iman didada. Asal mamat market sikit tegur terus berangan tak tentu hala. Bajet hot la tu. Ala setakat tegur je kot. Kalau bangla kat mamak yang tegur ko tak ada pulak ko nak berangan sampai ke negara China kan? Think out of box. Walaupun spesis manusia bergelar gegurls ni dah makin kontra dengan nisbah manusia bergelar boboy, tak salah korang jual mahal. Konsep dia sama je. Kalau korang beli something yang datang dari titik peluh korang yang berbakul-bakul, korang appreciate tak? Of course lah kan. You know how hard to get the thing and you will appreciate when you have it. Aku saja je cakap semua ni. Ni bukan aku. Bukan aku.

Lelaki tu kalau setakat borak-borak cipta modal, tu bukan sebab dia suka or dia adore. Saja dia nak menghilangkan rasa bosan dan rasa kekok yang menebal dalam diri. Korang jangan mudah sangat nak percaya. When a guy treat you like you are special person to him, it's mean you are a friend that he comfortable the most. Basic kot. Rambang-rambang pun boleh agak la. Ni semua berdasarkan imaginasi aku yang semakin berkembang sejak-sejak bulan puasa menjelma. Yang aku cerita ni bukan aku. Bukan aku.



No comments:

Post a Comment