It's Sweet To Be...

What do you think guys? Filled up with something that you think is suitable and refer to yourself.. How was it? Okay.. Macam tak mendatangkan kesan atau pun masih ada sekalian korang yang blur alam..

Okay.. Aku nak filled up the phrase with it's sweet to be indepedent.. How come? Don't ever you asked.. Nope.. Just kidding.. Well.. It's hard to say but aku rasa aku seorang yang independent.. Although my study fees still parents aku yang support but still aku manage my own life like what I want.. Aku admit both my parent play such a very important roles, kalau dalam real movie they can be the publisher yang melabur dalam filem (yang mana filem itu adalah kehidupan aku), aku pulak director merangkap pelakon utama.. Great film right?! Hahaha.. I thought so..

Since I was a child, most of the decision in dalam life aku, aku yang buat sendiri.. I choose my own path.. AKu tak pernah nak bertanya kat parents aku, what should I do in my life? What you both want me to be?.. That's never happen.. Tapi tu doesn't mean diorang tak peduli aku.. They care about me but lostly about my school performance.. Bila fikir-fikir balik, aku actually sangat bertuah for having this life, sebab kehidupan aku masa kecik-kecik dulu lah yang buatkan aku seorang yang sangat independent and tabah.. Apa-apa hal yang jadi kat aku, I never spit it out to my parents, I try to solve it by myself cuma bila dah terlampau complicated sangat, then I will told them..

Although aku ni the youngest members in my family ( anak bonsu la tu), aku tak pernah rasa macam tu.. Ramai cakap jadi anak bonsu heaven giler, motif?? Sebab apa aje yang kita nak kita akan dapat.. What the heck those statement?? Hello.. Excuse me.. Yang benar, aku tak macam tu.. Banyak sangat benda aku nak tapi aku tak dapat.. Example, aku nak kereta Lancer je satu, tapi ada aku dapat? Memang tak dapat la.. Tu aku baru mintak Lancer, belum aku mintak Ferrari.. Kalau aku mintak Ferrari mau terpatah dua cermin mata bapak aku.. 

Actually, it's sweet to be everything.. You don't need to think the risk, just the happy thing will happen.. Macam princess gitu.. But wujud je menda alah semua tu? Tahyul semuanya.. Adios! 


No comments:

Post a Comment