Depressing day

Today adalah hari yang sangat memenatkan kaki, badan dan seluruh anggota tubuh aku.. How can this little tiny city outside country boleh jam? What the heck was goin' on here? Is it Brad Pitt is on the street, waving at crowd and his expressions sayin' that, 'I'm the man who people used to call Brad Pitt, I'm hot and my wife is sexy"..


Sesungguhnya aku sangat tension dengan keadaan hari ini.. Dengan berbekalkan perut kosong yang tak diisi daripada semalam lagi, menambahkan lagi kegeraman dan kebencian aku terhadap manusia-manusia dan juga traffic light yang terlampau lembab nak hijau.. 

Sekarang ni, disebabkan terlalu tension dan depress dengan semua yang berlaku, aku rasa aku perlukan tidur.. Okay.. Katil dah memanggil-manggil, bantal dah melompat-lompat, mata dah kuyu-kuyu, I'm ready to fly to the sky.. Adios! 

No comments:

Post a Comment