Saya Kenal Sayang Saya

"Eh.. Aku nampak balak ko kat pantai tadi berkepit dengan minah yang selalu buat muka kat engkau tu"

"Balak ko tak ada call kau eh? Nampak sangat dah tak ingat kat awek sendiri"

"Tengok.. Satu text pun tak ada dari balak ko.. Ko je yang ye2 text dia"

"Aku nampak balak ko berjalan pergi cafe dengan perempuan mana entah"

"Serius tak guna balak ko.. Sengih-sengih kat aku"

"Bapak cibai balak ko, tak ajak ko keluar tapi nampak dia duk melepak kat kedai depan sana"

"Teruknya balak ko, tak wish pun gud luck awek nak exam"

"Teruk giler balak ko, tak pernah sekali pun aku dengar dia cakap I.L.Y kat ko"

Tapi korang tahu tak:

"Dia bukan berkepit tapi minah tu nak usha dia.. Dia dah bagitahu aku awal-awal la.. Lagi pun aku bukan cemburu buta macam ko"

"Dia bukan tak nak call masalahnya dah engkau duk menyibuk dekat bilik aku sampai aku nak cakap phone dengan dia pun disturb tahu"

"Memang dia tak text aku, dia call terus..Selalu text tak bermakna sayang"

" Eh.. Itu sepupu dia lah sengal"

"Yela.. Mana tak tersengih dah ko pakai selipar lain sebelah"

"Memang taklah aku nak kuar dengan dia 24 jam.. He has his own life and friends"

"Dia bukan tak wish tapi dia dah banyak kali wish.. Bukan macam ko, hari ni aku nak exam, hari ni ko nak wish"

"Memang ko takkan dengar sebab I.L.Y dia hanya untuk aku, buat ape bagi ko dengar?"

THE CONCLUSION IS "SAYA KENAL SIAPA SAYANG SAYA"
^_^
Photobucket

No comments:

Post a Comment