Awak Manusia Cliche


Salam all.. What's up? Nice day untuk mereka yang patah hati dan tengah kecewa diri.. Yang sedihnya, aku pun sama.. Kenapa kena berakhir dengan aku yang kecewa? Bukan dia, mereka atau sesiapa saja selain daripada aku.. Y_Y

"Awak memang orang paling cliche pernah saya jumpa dan saya benci awak.. Saya tak tahu macam mana saya boleh suka awak tapi yang pasti saya terlalu bodoh masa tu".. Ayat yang bermain-main kat kepala aku.. Nak aje aku sembur kat mamat sial tu.. Tak faham ke dia aku ni suka dia melampau-lampau mengatasi kesukaan aku terhadap KFC apatah lagi McD.. Sedih kembali..



"Kalau awak dah bosan dengan saya please say it but don't let me wonders around like a fool".. Macam tu lah dia buat kat aku.. Dia biar je aku sebatang kera (eeuuww), melilau entah apa-apa.. Dia kat sana sesuka hati berfoya-foya macam orang gila.. Bersosial sana-bersosial sini dah macam orang tak ada jati diri.. Tapi dengan aku tabur ayat manis macam nak mati.. Sungguh cliche..

"Hye awak.. Awak buat?".. "Hai awak jugak.. tak ada buat pape.. So boring.. Miss u".. What the h***.. Ko tak ada buat apa-apa tapi ko tak text aku.. Lepas tu dengan yakin boleh ko cakap ko rindu aku... Ko memang manusia yang laknat.. Tersangat cliche dan tu buat aku jadi benci melampau kat ko walaupun sebenarnya aku sayang.. Choi!



Kalau diikutkan terlalu banyak hal yang buat aku makin geram dan rasa annoying dengan ko.. You cross the line already and there's no way back.. You give it and I take it.. Aku admit people's change dan kau salah seorang daripada golongan tu.. Tapi kau lupa, I'll change too..
Photobucket

No comments:

Post a Comment