The Lunatic Lover

There's a man. Who loves you so much. 
There's a man. Who can't even say I love you. 
By your side I put my hand out and 
at a path were you can always reach me 
I, who cherishes you more than myself, am with you.

( One Man-Kim Jong Kook)



Lagu ni kalau aku yang baca liriknya, akan jadi sesuatu yang biasa je.. Tak ada nak touching or bersedih hati.. Lagu sekadar lagu, lirik sekadar lirik.. Tapi cuba hadap dekat mereka yang dalam intonasi yang lebih merdu, insan-insan yang berhati jiwang ataupun insan-insan yang mempunyai kisah tragis cinta.. Tanpa segan silu diorang akan menangis tersedu-sedan macam orang yang dah miss big sale..



Bagi manusia-manusia yang bergelar fanatik cinta, pada ramalan aku agak susah untuk diorang meneruskan kehidupan dimasa akan datang.. Terlalu sensitif dan terlalu alert, tak boleh orang buat baik sikit, maka akan timbullah monolog dalaman dalam diri diorang " Dia lah cinta sejati aku"... Dan nak lagi sadis, dengan begitu yakin dan pasti dengan khayalan yang direka cipta sendiri...



Komposisi those Lunatic Lover terlalu besar.. Gabungan antara micro-micro kimia dan jugak fizik dalam hati setiap lunatic lover, akan menghasilkan satu relationship yang complex.. Berdasarkan kajian rambang oleh dua mata milik seorang insan, apabila berlakunya complex cell dalam relationship, maka akan timbul segala bendasing yang lain seperti cemburu, buruk sangka malah mungkin juga buruk siku.. This kind of relationship we called as, unrelevan relationship yang tidak dapat diterima secara fizikal apatah lagi mental yang waras..

Mood aku untuk mengulas lanjut pasal those Lunatic Lover end up kat sini.. Better layan movie yang memakan masa hampir setahun untuk di download (shit!).. Itu adalah lebih baik dari aku terus mengeluarkan fakta-fakta yang mana Albert Einstein pun tak mampu nak mengeluarkan idea bernas semacam itu.. Renung-renungkan dan selamat beramal.. 

No comments:

Post a Comment