The Girl Who Can't Break Up, The Boy Who Can't Leave

Sejujurnya bukan aku yang dimaksudkan. Kerana aku berada dalam phrase The Girl Who Can't Leave, The Boy Who Is Already Leaving without second thoughts. Agak sadis walaupun tak sadis mana. Bagi aku that's not a big deal. Aku pun tak tahu macam mana aku boleh positif tahap aku sendiri tak faham. (-_-')

What is not meant to be is not meant to be. Kejam tapi jelas dan terang untuk ditujukan kepada mereka-mereka  yang tergolong dalam spesis tak faham bahasa. Buat apa kejar sesuatu yang sikit pun tak heran kat diri korang walhal korang ni kacak bergaya, handsome tak mana tapi manisnya ada, ada kereta walaupun ansuran bulanan mak bapak yang tanggung. Tak perlu terhegeh-hegeh. Kita sememangnya tak digalakkan egois dalam kehidupan seharian tapi dalam hal-hal yang emergency macam ni aku rasa tak salah kalau ada pengecualian.

Common kalau perempuan yang ada masalah macam ni. Macam penyakit berjangkit sebab each of them mesti akan ada end up macam ni. Waiting for something that worthless. Aku bukan A. Samad Said yang boleh berhujah idea-idea yang bernas tapi personal opinion, you deserved for a better place. Apa yang kita buat akan mempengaruhi our future. There's no such thing to worried about especially bila boyfriend korang angkat kaki tinggal korang macam tu je. Korang tak rugi apa-apa, tapi diorang yang rugi sebab tinggalkan korang yang sweet  plus innocent ni. ( Macam too much je aku puji?)

There's a saying, if you being dump and the guy come back, he is always yours but if he didn't, believe he not good enough for you. So, tak payah nak buat drama nak terjun dari tingkap kereta, nak cucuk diri sendiri dengan cotton buds or nak telan Jamu Mak Dara 3 botol semata-mata kerana kecewa. Sangat nonsense semua tu. Macam menolak takdir. We are made so we can be a human not we are made to kill ourselves. 
Think positive.

No comments:

Post a Comment