I'm Sorry This Is Not A Complete Entry

Entri yang ke seratus tiga yang berjaya dipublish oleh aku. Dah agak lama aku tak blogging. Lack of idea is one of the reason since aku tak ada inspired person right now. Gedik and seem desperate but it's okay selagi korang sudi nak view blog aku yang kaya dengan kasih sayang. 

Recently, aku melepak dengan kawan aku yang susah nak describe how she is. Maybe unpredictable? Or lunatic? She said, ' Cinta bodoh'. Actually intro for the conversations panjang but I'll make it short and simple. Aku tak faham kenapa dia tiba-tiba mengeluarkan phrase sebegitu rupa because for me if other people yang mention aku tak kesah sangat but kalau dia I will said she's the one who is stupid. Seingat aku dulu pernah dia berhujah dengan aku konon ' Love is beautiful'. Walaupun at that time aku semacam tak berapa nak menerima sebab aku bukan jenis yang jiwang-jiwang karat macam tu. 

Bagi aku dia adalah sejenis species yang boleh dipanggil dan patut dipanggil species Iguana. Since Iguana selalu je bertukar-tukar warna kulit sebab tak tetap pendirian nak pilih warna yang sesuai untuk dia bajet macam ottomen. Those people hanya akan cakap she had fun with love bila dia di 'adore', di 'puji', dan di 'pampered' oleh balak masing-masing. What the heck once again, totally not my type.

Aku dah tak boleh nak teruskan entry kali ni sebab aku rasa terlalu uncomfortable bila bercerita tentang couple yang suka di 'pampered'. Sejujurnya aku terlalu geli geleman. So, I should stop here. And what ever yang aku cakapkan kat sini is just for fun, has nothing to do with people out there, it's based on my imagination, so don't take it too serious.  




No comments:

Post a Comment