Best Reader Of The Day


Hari ini aku sebagai pengasas blog yang sememangnya tak berapa nak famous tapi market yang boleh tahan ingin menyampaikan Award kalau dalam bahasa orang puting atau omputih, sekaligus mengucapkan sekalung tahniah kepada Syahirah Izzati Ibrahim @ Shiro kerana telah berjaya menjadi reader dan juga viewer yang paling setia kat blog aku ni..

 INI LAH DIA ORANGNYA

Bagaiman untuk menjadi famous seperti dia? Adalah senang saja.. Korang rajin-rajinkan lah menjenguk kat blog aku ni.. Apa kurangnya blog aku ni, cun apa... Memanglah tak se'cun' awek atau se'hensem' balak korang tapi oklah kan.. Walaupun content dalam blog ak ni tak membina masa depan sangat, tapi actually this blog is just for fun.. No harsh stuff are included.. Tempat korang release tension..

Ok guys.. Comment and jugak cadangan korang sangatlah dialu-alukan untuk menolong aku yang seorang diri  ini memajukan lagi industri blog dan jugak perusahaan aku ni.. Okay.. Chow dulu.. But before that, tahniah kepada pemenang..^_^

No comments:

Post a Comment