Dia kawan aku..

susah bila kita rapat dengan seseorang yang kita dah comfortable with... maybe kita seronok dapat berkawan tapi orang sekeliling belum tentu.. aku tak tahu lah.. salah ke aku kawan dengan dia.. nak kata jealous memang tak lah.. dia tu bukan jantan.. aku berkawan je dengan dia lah sengal! macam lah dia tu ada cop kat dahi tulis termaktub hak aku sahaja.. Babi sial!Tolong lah.. She's not yours k.. Kadang-kadang pelik gak.. Bukannya aku nak rembat buat harta pun dia tu.. Dah dia selelsa dengan aku and aku pun selesa kawan dengan dia.. Nak buat macam mana.. Watch out girl! Jangan sampai aku sentap.. macam aku tak nampak ko buat muka sial ko kat aku.. Hello... Ko ingat ko tu hebat??!! boleh blah la pompuan.. Aku tak hadap la.. aku buat baik kat engkau, dajal level 18 ko bagi aku kan.. Memang sial.. Bengang bengang.. Masalah masalah.. Bala bala..Huiisshhh...
Photobucket

No comments:

Post a Comment