Demam..

aduh.. pening kepala aku.. panas sejuk je badan ni.. tapi tak demam pon.. aku rasalah.. maybe sebab dah banyak hari tido lambat and tak cukup tido.. pening giler tapi aku kuatkan semangat aku yang seciput ni untuk menulis jugak kat blog ni.. sebab?? aku bosanlah.. dah tak tahu nak buat apa.. ingat masa kecik-kecik dulu, kalau demam mesti mak aku letak kain atas kepala.. sejuk la sikitkan..yela.. takkan korang tak belajar fizik masa form 4 dulu.. perpindahan haba kepanasan dari yang panas ke yang sejuk.. eceh.. pandai pulak aku ni kan.. tapi tu dulu lah kan.. masa aku sekolah dulu yela nak manja-manja dengan mak aku.. sekarang dah duk kat U.. nak manja dengan sape.. semua buat sendiri.. dan itu jugaklah yang ajar aku jadi manusia yang lebih independent..


Photobucket

No comments:

Post a Comment