Hanya Kawan

Korang pernah dengar tak lagu dari band brainstewz?? Lagu-lagu dorang memang gempak tapi yang paling aku suka lagu Hanya Kawan.. best giler.. memang layan.. bila aku dengar je lagu tu hati aku jadi sayu.. walaupun aku ni agak giler-giler and nampak kasar but still hati aku ni sensitiv dan selembut salju.. huhuhu.. malu den.. yela.. disebalik kekerasan pasti ada kelembutan.. aku ni layan semua jenis lagu tapi lagu yang smooth aku lagi minat.. a
mmm..
aku tak taw nak cer apa so aku cer je lah apa yang aku rasa sekarang.. harap korang sudi mendengar.. korang tahu mix feeling?? biasa dalam survey banyak la ayat tu.. mcm tu lah hati aku sekarang... aku tak tahu nak cer macam mana.. macam complicated dan aku nak cer pon susah sebab nak susun ayat tu boleh bikin otak aku pecah.. so korang faham-faham lah ye... senang cer, korang dengar lah lagu hanya kawan ni, inilah yang aku rasa.. lalalala~
Photobucket

No comments:

Post a Comment