Takkan Sama Macam Dulu

apa yang takkan sama?? apa yang dah berlaku kat aku sebelum ni takkan sama macam dulu lagi.. walaupun dia tu member aku yang paling aku sayang but still dia dah buat aku jadi kesal dengan dia.. aku tahu salah aku cause tak i,gat and selalu lupa.. tapi patut ke dia just ignore aku aku macam aku ni dah buat taek kat dia?? serius aku terlupa.. dan aku tak sangka dia boleh ignore aku macam tu skali.. aku igat dia marah aku sekejap tapi sampai sudah.. lepas aku langsai hutang baru tersengih-sengih.. rupanya pasal tu je??? bapak terkejut aku.. aku betol-betol lupa and nasib baik member aku yang lagi sorang tlg ingatkan.. susah sangat ke dia nak cakap kat aku.. tak perlu sampai nak ignore aku and buat muka kat aku.. just bagi tahu and aku tak kesah pon..
takkan sama macam dulu jugak dengan budak yang lagi sorang.. mestilah yang aku admire.. hehehe.. tapi aku rasa sampai sini cukuplah.. aku bukannya orang yang penyabar sangat dan sanggup tunggu benda yang tak pasti.. aku tak boleh jadi macam watak dalam novel.. innocent giler.. dah orang tak nak ko buat apa nak terhegeh-hegeh.. yang penting believe, you will find better person than him..
\(^_^)/


Photobucket

No comments:

Post a Comment