Akhirnya, Kami Berpisah.


Aku agak inilah pengakhiran cerita cinta aku. Dulu cerita cinta, now I called it cerita sedih. Sesetengah makhluk Tuhan bila berpisah akan menangis gila babi punya. Rasa hilang nyawa, hilang dunia. Langit yang dulu cerah, rasa kelabu mendung je. Nasi putih tawar rasa bagai manis walaupun tak ditambah apa-apa.

Tapi bukan aku, bukan aku.

Tipulah aku cakap aku tak sedih, sedih tetap ada cuma cara aku hadapi semua ni berbeza. Korang pernah dengar tak, setiap pertemuan pasti akan terjadi perpisah. Ni secara general aku bangkitkan. Apa saja yang kita da, kita milik, cuma sementara. Even handphone Blackberry yang korang sayang gila babi, jaga bagai nyawa sendiri, lambat laun korang kena tukar jugak. Sebab setiap barang ada masa 'expired'. Soon, nak tak nak korang kena let go walaupun benda tu valuable untuk korang.

Macam aku, macam aku.

Tapi aku tak adalah sampai nak menangis. Aku anggap this is as my lesson. Life lesson. Semua orang perlu life lesson, kalau tak macam mana korang nak faham erti tersurat tersirat kehidupan. Ye dak? Well. I know I'm genius.

Clap, clap.

Kisah kami mungkin berakhir disini tapi ni tak bermakna kisah nie habis tamat kat sini. Hidup kami masing-masing masih jauh. He's got his own life, me too. Ini mungkin pengakhiran bagi cerita kami tapi permulaan untuk kisah baru hidup aku, and also hidup dia. It's just about to begin.

Wohoooo, wohooo.
Gambar Google: x dak kena mengena dgn sapa sapa

The reason why we broke up? Calm down guys. Calm down. It's personal and aku tak nak bincangkan kat sini. Just conclude yang kami tak ada jodoh. People could say, you look good together. Memang sesuai dah hang dengan dia. Dan macam-macam tapi the inner problem is invisible. Yes! Invisible.

Jeng, jeng, jeng.

Okay that's it. Tu je. Nothing more to write on. So, just wait next entry. Maybe about, THE NEW GUY I MEET.

Aum, aum.

Bye, bye. ^^

No comments:

Post a Comment