Sampai Hati Kau Senah

Sakit bernanah hati aku dengan senah sorang ni. Sanggup kau melahanatkan aku walhal aku banyak dah tolong kau selama ni. Walaupun aku ni sendiri banyak benda nak disettlekan, tapi aku sanggup sakitkan pinggang aku, lenguhkan lutut aku, bazirkan bedak aku semata-mata nak tolong kau. Tapi ni balasan kau bagi kat aku.

It's over Senah!
Senah Oh Senah..

Perlu ke aku berpantun, bersyair bagai semata-mata nak buat kau faham? Memang dasar senah kau nie. Bengap! Semua nak diperjelaskan satu persatu. Semua nak aku explain secara telus dan saksama. Kenapalah kau nie Senah? Banyak sangat makan meggi dengan semut api agaknya kau nie.

Hoi Senah!

Durjana betul kamu ini. Sungguh menyakitkan hati. Smapai hati kau buat aku macam nie. Tak pernah sekali aku mendurjanakan kau wahai senah. Ingat lagi masa kita pergi tengok wayang sama-sama, kau yakin semata-mata pergi beli popcorn tapi lupa duit kau bawak 15 hengget je cukup-cukup beli tiket wayang. Duit sape kau kebas?? Sape yang dermawan bagi duit kat kau? Bukan aku ke Senah?? Kau memang dasar lintah hisap darah sambil mencekik kau tahu.

Kau Senah..

Aku betul-betul tak puas hati dengan kau. Cultured shock lagi barangkali aku ni sebab tak dapat terima realiti kau sanggup buat aku macam ni. Aku binatangkan kau dengan minyak yang penuh. Walaupun kau ni haru je sepanjang masa, aku still tak malu mengaku kau kawan aku. Tapi kenapa kau buat aku macam ni Senah? Nak je aku tembak kau idop-idop senah dengan M16. Geram tak keruan aku dengan kau ni.


Kau lah yg melayang-layang tuu Senah~

Kenapa Senah?????!!!

Why senah you do all this bullshit to me?? *Feeling speaking London. Kau memang dasar keparat kepala lutut taw senah. Memang keparat yang tidak boleh dibendung lagi. Ingat dulu masa Dolah nak ngorat kau, sape yang jadi posmen sampaikan salam korang yang sehari tu seribu kali korang berkirim salam? Aku taw senanh posmen tak bergaji tuu. Mungkin sebab terlalu banyak makan kepala ikan kau nie, jadi kau lupa semua memori tu. Biol semacam kau nie senah. Baik kau hentikan tabiat kau tuu.

Gomapda Senah~

Terima kasih banyak-banyak senah atas segala drama low class kau tu. Kau memang tak layak dapat Grammy. Kalau Reese Whiterspoon tengok pon, menangis 7 hari 7 malam senah sebab tak mampu nak terima hakikat ada manusia sebangang kau kat dunia ni. Tak pe lah senah, aku sabar je la dnegan perangai kau serupa setan itu, tapi kau jaga-jaga, jangan kau tunjukkan muka kau depan aku, nanti tak pasal-pasal kena herdik cerca dari aku...


Byee Senah my pren....

No comments:

Post a Comment