Like Notes Attach

Kerja-kerja mengupdate blog terbengkalai gara-gara gangguan yang tidak diancang oleh anak sedara gua yang sememangnya comel macam mak sedara dia.. Kuikuikui~

Kembali serius..

He completes me. Dia tak sama dengan saya tapi kami serasi dan dia buat saya rasa untuk jadi yang lebih baik. ~LISA SURIHANI

Tergamam bila aku baca statement dia. Its something bagi aku. Satu luahan ringkas tapi penuh makna. Aku suka dengan setiap satu perkataan yang dia gunakan untuk menyatakan why she love him so much. I wish I also like that but love is all nonsense for me. 

He is like an attach note yang korang lekatkan kat wall boad study korang. Sebab tu korang tak dapat remove dia dari kotak hati korang since dia terlekat macam kena gam dngan gam gajah. Taik pun tak tercabut. Mau koyak hati kalau korang try cabut. Nanti merana diri, pergi hospital pun doktor mampu tengok je tak mampu nak nolong. Nak maki, kesian kan diri korang yang sememangnya dah kesian tu. 

Aku sememangnya suka berjiwang-jiwang di blog aku sebab aku sememangnya romantis. Kekekekeke~ Sebab tu aku ramai skandal, tapi skandal sekadar skandal. Kenapa aku tak upgradekan diorang sebagai kawan lelaki ataupun dalam bahasa commercial nya boyfriend, sebab aku rasa diorang tak mampu nak mengantikan DIA yang dulu. 

Durjana bukan statment aku??? Ada orang cakap " Kawan, kau tak boleh nak membanding-bandingkan lelaki itu dena lelaki ini". Aku pun ak jugak tanya soalan kat orang tu, WHY TAK BOLEH??? Each guy was expect a very honest answer but never want to accept the bad respond. At least aku jujur. Aku tak kesah orang nak cakap aku nie memilih ke, berkira ke, tak sedar diri ke. Yang memilih tu aku, yang brkira tu aku, yang tak sedar diri tu aku, korang yang lebih-lebih kenapa. Chill guys. Relax girls. We are ONE MALAYSIA right? Basic kot....

No comments:

Post a Comment