He Dump Me Well

Jiwa kacau dengan segala kerja and also report yang memenuhi ruang legar meja kerja aku but still ada masa nak blogging. Dah alang-alang blogging , of course facebook turut log in. Bila baca je status update masing-masing buat ak rasa nak gelak tapi bila aku baca status update dari DIA aku jadi sebak. Aiseyman.

Honestly aku memang masih sayang kat dia. Tapi he dump me well. Tengok wall photo yang orang tag kat dia dengan perempuan, buat aku terfikir, " Kalaulah perempuan kat sebelah dia tu aku, kan cantik". Masa tu jugaklah jiwa meronta-ronta, nak poke lah, nak private messagelah, nak buat-buat tegur kat Facebooklah, and so much more nonsense idea yang kadang-kadang buat aku rasa macam aku ni dah gila. Gila angau kat orang yang dah dump me well.

But at the same time, ada this guy yang jugak mantan aku. Aku tak sure whether he already break off dengan awek dia or saja berlagak single di Facebook. But the fact is aku berharap dia tegur aku and being nice to me or else said benda nonsense macam I MISS YOU A LOT. Bunyi macam gila tapi most of girl always like that. Jangan nak pretend yang korang tersangat cool dan tak pernah macam tu.

Kawan aku cakap aku ni gila bayang, dan wasting time dok tercongok mengharap orang tu datang bergolek dan minta to be back again. Well tak possible kan? Quite impossible tapi tak salah mengharapkan? Since I know he can make me happy. Lagi pun it is very hard untuk aku jumpa orang yang boleh buat aku tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak berapa nak lalu. Mungkin nampak macam LOSER tapi still baik aku macam ni mengharap sesuatu dari aku jadi orang yang rembat sesuatu.

No comments:

Post a Comment