The Ending of The Attraction

Assalamualaikum and Selamat Berpuasa...

How your doing guys? Horrible or suck? Well, itu tak penting pun sebab tak ada kena mengana langsung dengan belog aku ni kan but just to look yang aku ni care, so I ask. How to start? Dah banyak kali its happen, bila aku nak menulis pasal DIA je confirm I lost my words.

The story start....

Okay, aku tak tahu ape merasuk dalam kepala otak aku yang tak berapa nak waras these few days, aku text si mamat gojes yang aku rasakan dia sangat jojes. Since dia perasan aku rasa dia jojes maka dia pun menjojeskan diri dia bila texting dengan aku walhal kalau dia tak buat jojes pun aku tetap rasa dia jojes.

We keep texting each other not more than 10 minutes, then like usual he would say, "Dah ngantuk. Nytes".. Okay, seriously mamat tu memang bodoh. Aku rasa dia manusia paling lanahat dalam dunia. Tak tahu ke dia it took me a week berfikir patut ke aku text dia. Then aku waste my precious 10 minutes just for that kind of message. ^&%#$%*&^

Kesudahannya, aku kecewalah dengan situasi yang berlaku beberapa saat yang lepas. Sangat kecewa. Then itu buat aku berfikir, how long ak nak stay waiting for that horrible guy? Aku dah jumpa too many guy yang tersangat horrible dan dia adalah salah seorang daripadanya dan termasuk dalam list LE:LAKI PALING DIBENCI aku, he got secong place after budak sekolah aku yang suck yang pernah ngorat aku macam sial dan aku pun macam sial suka kat dia walhal dia just fun-fun dengan aku. Fun Fun Fun..

Bila fikir balik, bagi aku most guys are suck! Kalau boleh aku nak conclude love easy come and easy go. But disebabkan aku ni jenis spesis lover yang sejati maka that's hard for me. So, aku dapat jangkaan aku dah tunggu that horrible guy for one and half year, and that makes sense for me to wait for another one and half year. Euww

For spesis pathetic lover macam aku, aku would say it's hard for them to let go bila diorang start loving. You should appreciate this kind of people you know. Kalau pergi pasar nak dapat dua singgit memang tak dapat sebab limited edition. Apatahlagi nak cari borong dekat E-bay. Aku rasa lucky because I'm hurt for many times and that's makes me who I am today. Dan aku sangat aware dengan manusia dajal semacam ini. Once I love, I love you too much but once I hate I gonna hate you for the rest of my lifetime.. How was it? Cool right? I know. ^_^

No comments:

Post a Comment