MISERABLE

Things keep getting me upset.. Damn! Aku penat asyik nak jaga hati orang.. Aku penat buat benda untuk orang.. Aku penat tengok drama sarkastik yang dicipta oleh pengarah tak bertauliah dan pelakonnya pulak yang tak pernah nak menang award.. Aku tutup mata bukan sebab aku tak kesah tapi sebab aku fikir berapa hati yang akan sakit.. Aku diam bukan sebab aku setuju tapi sebab aku tak mampu nak buat hati yang berharap terus kecewa.. Aku tak bertindak bukan sebab aku takut tapi sebab aku fikir itu akan rosakkan semua yang dah sedia terlingkup..



Orang suka sangat take things for granted.. Aku sebenarnya tak nak cakap itu hal paling aku benci... Orang ingat aku tak kesah tapi aku lebih daripada kesah.. Setiap perlakuan tidak perlu dengan arahan.. You are grown up teenagers, you may understand but you refuse because you think it's nothing.. Stop being useless.. You keep making yourself stupid with all those stupid thing that you do and you said.. We are born with nothing but we need to gain something for future.. We need to learn from the older so we can come out with an idea.. It is basic but we neglected it..



Aku buat something untuk member aku bukan sebab aku harapkan balasan tapi aku harap aku dapat ringankan beban.. Aku cuba faham situasi korang, tapi nampaknya aku seakan berangan.. Aku sanggup kena maki or even dibenci just because aku rasa aku lagi kenal engkau secara hakiki.. Aku pekakkan telinga bila orang kata engkau tak adalah baik mana... Aku ingat ko pon sama sanggup buat apa saja untuk member tapi ternyata kita berbeza.. Engkau lebih dengan life engkau, aku pulak kena fahami yang kita berdua tak ada chemistry, cuma mungkin perangai sama physically.. Aku benci nak cakap, tapi engkau bukanlah kawan yang tepat.. Aku menyesal terpaksa bawak diri, tapi aku rasa itulah keputusan yang relevan buat masa ni.. Aku penat said I'm sorry, tapi engkau buat caci.. Aku sedar aku tak cukup sempurna, tak macam engkau miliki seluruh dunia.. Aku manusia bodoh lagi hina, engkau pulak berdarjat dan berguna.. Nampak sangat kita tak serasi, oleh itu aku undur diri.. Thanks friend for everything, you worth that nothing...


No comments:

Post a Comment