POYO ITU PERLU


Salam to all readers and busybodiers.. Aku harap korang kekal cool dan macho sentiasa.. Bagi yang poyo, selamat memoyokan diri anda.. Semoga korang bahagia dengan hidup dan diri korang yang sememangnya dah poyo.. hehe

Kepada anda sekalian yang poyo, jangan sedih kalau ada diantara member ataupun musuh korang mengatakan korang poyo (aku tak termasuk dalam senarai).. Kadang-kadang poyo itu perlu.. Bila kita poyo, kita nak bajet bagus pun tak ada hal.. Sebab masyarakat sekeliling dah sedia maklum bahawasanya korang tu poyo.. Even korang nak buat-buat pandai pun tak apa.. Kata poyo, suka hati aku lah nak buat apa-apa pun.. Tak ke best dapat guna ayat yang sedemikian rupa??

Dear poyo's,
Sesungguhnya korang tak payah rasa segan silu dengan panggilan poyo yang korang dapat.. Bukan senang nak mendapat title sebegitu rupa.. Nak usha pangkat datuk memang tak dapatlah.. Dapat title poyo pun ok.. Silap-silap nanti ada kad VVIP for the poyo's.. Gempak kot.. Untunglah badan...

Good to be poyo's k.. Saqmpai sini dulu coretan hati hasil nukilan gua.. Chow dulu.. Nasi yang diorder pun dah siap.. Saja menulis sambil menunggu makanan.. Tengok penggunaan masa yang berkualiti.. Contohilah saya.. :D
Photobucket

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete