HARSH WORD

"Bodo betol lah".. Dalam nada yang penuh keredhaan aku memulakan hari aku dengan perkataan macam tu.. Kalau mak aku dengar mesti sedih.. Ni semua gara-gara terlanggar penghadang katil double decker yang macam haram.. Selalu jugaklah terkena.. Sabar je la..

Aku usha jam "Mak aih.. Dah pukul 11.30 a.m.." Maka berlari-lari kera lah aku ke toilet.. Dah siap mandi, aku keluar je shower, terlanggar la pulak pintu toilet tu.. Sakit tu aku je yang tahu.. Tapi memandangkan ada orang kat toilet tu, aku cover.. Buat muka relax macam tak ada apa-apa.. Straight je jalan ke bilik.. Control cun.. Perempuan melayu terakhir mana ada kabut semacam tu, so aku kenalah berlakon sikit.. Kalau tak jatuh reputasi.. Malu bhai..

Jam tepat pukul 12 tgh hari.. Kalau orang office waktu lunch la.. Aku rasa macam ada something je aku kena buat.. Zap! Ternampak buku MGT tersengeh atas meja... What the fruit! Aduh.. Hari ni aku exam.. Final pulak tu.. Bole pulak lupa nak study.. Tapi aku relax je sebab aku dah study semalam.. Aku bangun lambat sebenarnya sebab tidur lambat.. Study sampai pukul 5 a.m... Marangskeper pun tahu mengantuk.. Aku belek-belek lah buku MGT tu.. mm.. Dah cukup ilmu didada ni.. 

On the way nak pergi dewan exam, terserempak dengan mamat sorang ni.. Sape aku tak tahu sebab tak pernah peduli.. Dia tengah on the phone, tiba-tiba dengar dia cakap "Babi sial.. Bapak tak pikir pasal orang lain".. Aku ni hanya mampu melihat dengan penuh makna.. Muka dah boleh blah tapi  bahasa kurang membina.. Sayang sayang...

Kalau diikutkan banyak lagi harsh word yang aku dengar pada hari ni tapi tak mampu nak ungkapkan sebab kepala aku dah macam nak ting tong.. Tak cukup tidur punya pasal.. Tapi honestly aku lega gila sangat sebab dah lepas paper yang paling aku tak suka dan kalau boleh tak nak mengadap dah sem depan.. Pesanan aku untuk kali ni, NO HARSH WORD GUYS! sanagtlah tak cool kalau muka boleh blah tapi mulut macam c!@#$... Faham-faham sendirilah... 
Photobucket

No comments:

Post a Comment