Move On Move Along

*wuarggghhh.. menguap sakan..

haa.... lama.. betol betol lama.. dah lama wa tak update... sejak dilamun terjumpa cebisan hati yang dah lama menghilang, akhirnya, wa bangkit bernyawa semula. poyo kan? memang itulah niat wa yang sebenar. tiba-tiba wa rasa hidup wa ada dengan wawasan 2020 yang baru. wa sangat bahagia. sebab apa? sebab wa ada wawasan lah. apa punya persoalan la.

wa nak story hal break oof wa yang sadis la kan. sebelum nie wa ditinggalkan tanpa sepatah kata walhal wa sayang gila kat dia. wa jenis tak pandai nak bermadah apa lagi nak susun ayat chenta sekemas mungkin, tapi wa yakin dengan hati wa wa sayang dia. tapi dia tak hargai wa, dia tinggalkan wa untuk cari yang lebih baik mungkin. wa merana. wa sedih. sampaikan wa buat status LONG DISTANCE RELATIONSHIP IS BULLSHIT!

tapi everything happens got its own reason. lama wa tutup hati wa bukan sebab wa benci chenta ke, anti chenta ke. semua tu dusta. tapi sebab wa rasa tak ada sape mampu ganti dia. wa macam berharap tapi dalam masa sama wa cuba move on. move on untuk menjadi seorang single yang berjaya. bak kata pepatah, we need to leave all past love so we will meet new happiness. I found the door now! dan aku bahagia.

dulu aku rasa dia sangat co,fortable to talk with. to be friend with. then after a while, aku rasa he's awesome. he grab my charm totally. dia tak hensem tapi dia comel. haha. dan aku bahagia. dia ada side yang manis dan cool. buat aku berada dalam comfort zone aku sendiri.

I already move on, tapi aku tak nak bersikap penting diri sendiri. aku nak si dia yang dulu juga move along with me. cari kebahagiaan kau yang boleh buat kau tersenyum semula. tapi bukan aku. aku mungkin mampu buat kau tersenyum, aku mungkin jugak mampu buat kau rasa bahagia tapi tu dulu. move along beb. what in the past, is already gone.

* credit kepada Handsome wa yang sangat memahami dan cool.. B)

No comments:

Post a Comment