Pancarobana

* Penat malas bercampur-baur menghasilkan moody

Hi Malaysian, all poyo girls and tak guna boys. Tak kesahlah korang punya weekdays suck macam sampah sebab aku punya weekdays double suck. Tension tapi kembali kool sebab aku kan kool orangnya.

Minggu ni aku labelkan sebagai tough week ever yang paling hell aku rasakan. No wonder pantang orang choke aku sikit, aku melenting dah rupa bini kena madu gayanya. What the heck for having thousand friend around but only a few yang teguh bagi support masa korang kesusahan? Terkilan rasa terobek jiwa akan harus ada apa lagi dalam keadaan we need them the most.

"Friend in need is a friend in deed"

Aku nak highlight kan kat sini, kawan yang bergelak tawa dengan kita tak semestinya sanggup untuk menangis dengan kita dan kawan yang menangis dengan kita tak semestinya dia ikhlas untuk menangis dengan kita. Good word walaupun poyo. Sesuai untuk aku remind balik diri aku untuk never trust people unless you them since they're born. Rasa kecewa yang berbakul-bakul ni kadang-kadang boleh buat seseorang tu rasa useless. I've done too much things in my life and this bullshit I've got. hey dude! Never blame the fate. Blame yourself yang tak pandai to choose the right path.

When we start to blame apa yang etrjadi dekat kita, it most likely you guys salahkan diri korang sendiri yang bodoh sombong buat keputusan untuk satu-satu situasi. Jangan sesekali salahkan apa yang dah terjadi but terima je dugaan yang datang tu sebagai satu challenge untuk korang move on menjadi seorang yang lebih dewasa. I mean dewasa it's not like what you think guys. 

No comments:

Post a Comment