Life Must Go On

Hai all sepi girls and lonely boys.. jangan terasa hati dengan sapaan aku tu, sebab aku pun sama je macam korang.. Tak perlu nak touching melebih sebab itu semua tak akan dilayan.. Di blog ini hanya mereka yang sempoi dan layan sahaja dapat menyesuaikan diri.. Environment ini diwujudkan semata-mata untuk kesejateraan bersama..

Well.. It's seem almost 7 months I'm having my own life alone.. Tak adalah teruk mana, lagi seronok sebab nothing much to think but sometimes ada jugak teringat kisah epik senja kala.. But life must go on.. Bila fikir balik, for what korang nak bersedih untuk someone yang sewenang-wenangnya boleh cari awek/balak lain after clash dengan you all.. What's the things is going on.. Jelas dan terang memang tak berbaloi untk korang bersedih.. Let's make it this way.. Let them go, if they return, they all yours forever..

  Life going to be complicated if you live it complicated.. Dan macam tu jugak sebaliknya.. Tak salah kalau korang be positive with the things around you.. Let's mistake happen so we can grow up.. But never let stupid mistake happen, it's the worst things ever.. Live a life bukan macam beli goreng pisang kat tepi jalan, bukan semudah kad touch and go, it is more than that..   

Apa-apa pun yang terjadi dalam life kita, life must go on.. Even kena tinggal dek balak kesayangan tahap ke tujuh sekalipun kita mesti teruskan hidup.. Never be like a person yang suicide or maybe terjun dari bangunan tingkat 88.. What for? Kalau korang terjun pun belum tentu apa yang korang harapkan akan jadi macam apa yang korang nak.. Kita hanya mampu merancang tapi Tuhan yang menentukan.. Kita dah disediakan dengan apa yang baik untuk kita.. So tak perlu nak menyalahkan takdir ora rasa diri useless for what had happen.. It's already written and we as a human that live in this world, kita patut bersyukur dengan apa yang diberi bukan menyesal dengan apa yang kita tak miliki..

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete