Girly Stuff For Tough Girl

Hai gadis-gadis pinky out there.. Hope you guys have a nice day and wonderful time.. Dengan cuaca yang sangat baik I guess, it's good to go shopping, therapy for stress.. Shooping is important as it can regulate your blood circulation.. So good to say that and how good if semua orang faham dan percay fakta yang direka oleh Minawa Yumi..



 Aku tak faham, sepanjang hidup aku, I keep getting those pinky, cuttie and furry stuff.. Bukan aku tak menghargai apa yang orang bagi but I'm not that type.. Aku tak berapa nak minat sangat tenddy bear, anything la yang berbulu dan very girly and pinky stuff.. Bukan aku benci just tak berapa suka.. That's why aku tak pernah mintak apa-apa kat my ex, sebab aku tahu dorang paling cikai pun akan beli those teddy bear yang berbulu.. Aku suka doll tapi bukan yang cute one, more like nightmare doll, aku suka.. Yang cute-cute ni macam tak masuk jiwa aku..



Betweem teddy bear and roses, I prefer roses.. Baik ko beli aku bunga, tak adalah mahal mna, RM5 tu dah boleh dapat sekuntum.. Tak payah nak beli satu bouquet, membazir aje.. Lagi pun teddy bear ni bagi aku tak interesting sangat.. Aku bukan jenis yang suka menda alah macam tu..Memang doll tu semua comel, tapi spesis jenis aku ni tak berapa nak hadap mana.. Bagi aku no need for those present, just a card should be.. It's good enough to know that there's has someone still remember your birthday.. Aku bukan jenis yang celebrate birthday.. Tak perlu nak buat party besar-besar, get a wish from the people that we know is more than anything..

Aku tak tahu kenapa orang selalu salah anggap ingat aku ni jenis yang gedik-gedik plus manja-manja.. Aku paling tak tahan orang nak bermanja-manja dengan aku.. Terasa macam nak je lancar pelempang sulung.. Aku tak suka orang yang buat-buat comel.. Disgusting seriously.. Just be cool.. Be yourself is better.. Aku kadang-kadang tak faham yang spesis macam ni, be matured... Kalau korang cakap pengaruh Korea yang sememangnya suka buat cute tahap tertinggi, nonsense sangat.. Dorang buat cute nampaklah jugak cutenya, tapi korang disaster.. Your spread virus to the others.. 

No comments:

Post a Comment