Don't Be Nice To Me..

Hai all... Sorry agak lama tak update (lama ke?).. Pergi mencari ketenangan yang nyata, kepastian jiwa dan jugak merawat hati yang lara.. Wah! Tapi sebenarnya itulah yang benar melainkan yang tak benar belaka.. Aku ni tengah berserabut kepala.. Kenapa? Itu yang kita tak tahu.. 

Nak dijadikan cerita, pada suatu hari yang hening (pagi dah nak dekat tengah hari actually), di satu sudut aku mengkhusyukkan diri dengan bermain bukumuka.. Dalam pada masa yang sama (orang kampung aku biasa cakap meanwhile), aku bukak lah I-Tube (bukan nama sebenar).. Aku ni tak adalah minat Korea mana tapi aku tertarik kat seorang artis Korea ni so aku try lah usha lagu dia.. Dengar lagu dia, mak aihhh.. Meleleh-leleh hati aku ni menangis tak henti-henti.. Air mata kalau lap pakai tuala mau dapat 4 ke 5 besen.. Memang best..

Bila aku dengar lagu tu, ada something yang buat mata aku pedih... Setiap baris perkataan kata buat hati aku sebak.. Terlalu indah lagu tu buat aku yang jiwa kacau ni.. Aku tak tahu nak describe macam mana.. Better korang dengar sendiri lagu tu.. Terlalu indah.. Itu je yang aku mampu cakap.. Simple tapi penuh makna..

P/S: Search in Youtube, Don't Be Nice To Me , Kim Jong Kook

No comments:

Post a Comment