Confused

risau, runsing, bimbang, jiwa kacau, jiwa tak tenang.. aduh.. tension.. aku tak tahu la nak cakap macam mana.. but yang pasti I'm not in good mood and it's not my good day.. tomorrow, going to kelantan.. for wat eva camp.. ntah.. aku pun tak tahu.. macam malas coz lot of my frenz tak dapat follow.. camp macam ni best bila ada member but things happen.. dorang tak dapat follow..
miss gila membe aku yang disana.. how ur doing guys? please text or leave me a miss call if you don't want to talk to me.. you all being so sombo0ng kan ngan aku.. or aku yang sombong ngan korunk? oh... ntah la.. penat la nak pikir.. dah lama tak update berbakul-bakul cerita aku nak story kat sini.. mmm.. spechless.. dah tak tahu nak cakap macam mana and apa yang aku rasa.. :(
Photobucket

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete